Philip Kotler (foto), supranumit "parintele marketingului", va veni la Bucuresti in iunie 2012, pentru a sustine un training acreditat, adresat specialistilor in comunicare.
Surse implicate in organizarea evenimentului au declarat pentru DailyBusiness.ro ca onorariul incasat de Kotler pentru fiecare zi de program este de peste 100.000 de euro.
Potrivit acelorasi surse, suma este una mult mai mica comparativ cu cea pe care Kotler ar fi incasat-o daca evenimentul era organizat intr-o alta tara europeana sau in SUA.
Intrebat daca Philip Kotler vine in Romania la initiativa organizatorilor evenimentului Marketing 3.0, Fahim Kibria, CEO al companiei Kotler Impact, ne-a declarat ca "parintele marketingului" a ales Romania ca tara reprezentativa pentru regiune, desi putea sustine conferinta intr-un alt stat, precum Bulgaria, Muntenegru, Cehia sau Moldova.
La cei 82 de ani, Kotler se va afla pentru a doua oara in Romania. In mesajul trimis catre organizatori, el a spus ca vine in Romania pentru ca de la ultimul seminar care a avut loc in mai 2005, si pana in prezent, lucrurile s-au schimbat mult.
Atunci "am incercat sa raspund la doua intrebari: 'Pot afacerile romanesti sa isi apere piata de invazia brandurilor si companiilor straine globale?' si 'Pot companiile romanesti sa dezvolte branduri puternice regionale sau globale?' Atat de multe s-au intamplat din 2005 pana in prezent, incat aceste intrebari pot fi privite acum intr-o noua lumina si cer noi raspunsuri”, se arata in mesajul lui Kotler.
Acesta a mai adaugat ca actuala criza financiara face necesare noi strategii de marketing, pentru a vinde produsele consumatorilor si companiilor, care au acum mai putine venituri si o disponibilitate mai scazuta de a cheltui.
Instrumentele traditionale de comunicare si-au pierdut eficienta, iar companiil