eMAG alege IBM Managed Data Center pentru găzduirea infrastructurii IT
Bucureşti, 8 septembrie, 2011 – eMAG, cel mai mare retailer online din România, alege IBM Managed Data Center pentru relocarea infrastructurii IT pe o perioadă de cinci ani. Astfel, clienţii vor beneficia de un timp mai bun de răspuns în procesarea comenzilor, iar platforma eMAG va funcţiona în parametri optimi fără întreruperi.
Odată cu dezvoltarea accelerată a operaţiunilor derulate de eMAG a fost nevoie de o soluţie eficientă şi sigură pentru gestionarea şi asigurarea unui volum semnificativ de date. Găzduirea infrastructurii IT într-un centru de date profesionist, de cea mai bună calitate, vine ca un proces normal, de eficientizare a operaţiunilor şi costurilor.
„eMAG face eforturi pentru a asigura clienţilor săi servicii de cea mai bună calitate pe tot parcursul procesului de informare şi achiziţie. În fiecare zi, primim foarte multe comenzi şi ne-am dorit să îmbunătăţim timpul de răspuns în procesarea acestora, dar şi continuitatea operaţională”, a declarat Tudor Manea, director dezvoltare IT & Software, eMAG.
Până în prezent, eMAG opera două data centere, unul externalizat şi celălalt intern, care rulează aplicaţiile operaţionale. eMAG a decis să externalizeze centrul de date intern, care găzduieşte aplicaţiile IT pentru realizarea comenzilor, informaţiile despre stocuri şi solduri, atât pentru a reduce cheltuielile de operare, cât şi pentru a susţine extinderea operaţională a business-ului. IBM Managed Data Center a reprezentat soluţia cu cel mai ridicat nivel calitativ al serviciilor, oferind disponibilitate şi securitate la nivelul aşteptărilor eMAG.
„IBM Managed Data Center oferă clienţilor toată gama de servicii specifice unui centru de date, de la servicii de găzduire a infrastructurii clienţilor, arhitecturi hardware dedicate, servicii de continuit