În schimb, şefii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP) au trecut la penalizarea societăţii deoarece doar a pavelat trotuarele şi a uitat de asfalt.
Societatea Euroconstruct Group Iaşi s-a angajat să asfalteze două tronsoane din DN24, din intersecţia Bucşinescu până pe Calea Chişinăului, cu o lungime de 1,26 kilometri, şi unul din DN28, între pasajul Nicolina şi Calea Chişinăului, de 1,06 kilometri.
Abia au pus pavele
Firma a promis că va finaliza lucrările în Tudor Vladimirescu la începutul lunii august, însă nici până acum nu şi-a mobilizat muncitorii şi utilajele pentru asfaltarea drumului care se numără printre cele mai distruse şi circulate artere din municipiu. După două luni de la începerea lucrărilor, muncitorii abia au pus pavele pe trotuare, au schimbat bordurile şi au asfaltat tronsonul dintre Tudor Vladimirescu şi CET la o cotă mult mai ridicată decât liniile de tramvai.
Vezi şi:
FOTO După patru ani de şantier, circulaţia rutieră din centrul Iaşiului a revenit la normal
Un nou şantier în Iaşi. Edilii trec la schimbarea liniilor de tramvai din Copou
Şefii de la Drumuri şi Poduri au trecut la penalizarea constructorului. „Firma trebuia să toarne asfalt între Bucşinescu şi Tudor, să ridice canalele şi nu a făcut nimic. Le-am trimis o notificare de penalizare pentru punere în întârziere a contractului. Dacă nu se ţin de treabă, penalităţile sunt de 416 lei pe zi“, a spus Dănuţ Pilă, directorul DRDP. Reprezentanţii firmei susţin că nu sunt probleme pe şantier, contractul este în termen şi că lucrările vor fi finalizate repede.
„Au fost unele probleme financiare cu plăţile neonorate luna trecută. Abia în iulie a început plata efectivă a restanţelor, în jur de 1 milion de lei“, a spus Florin Bulea, directorul tehnic al Euroconstruct Group. Acesta invocă răspunsurile târzii în c