Vodafone România are plăcerea să anunţe că Richard Ihuel este noul Director de Brand şi Customer Experience al companiei şi Laurei Barbu noul Director Online Marketing, arată un comunicat remis redacţiei.
Richard Ihuel: "Sunt încântat că am venit în România şi m-am alăturat unei echipe şi unui brand pline de energie. Ambiţia noastră este să aducem brand-ul Vodafone cât mai aproape de utilizatorii şi companiile din România, asigurându-ne că le oferim cea mai bună experienţă de pe piaţă. Asta înseamnă că brandul Vodafone va deveni din ce în ce mai concentrat pe nevoile clienţilor, iar noi, angajaţii Vodafone, vom avea ca prioritate satisfacţia utilizatorilor noştri".
Laura Barbu: "Mediul online este o zonă strategică pentru toţi profesioniştii din marketing, cu atât mai mult pentru industria telecom. Îmi doresc ca fiecare interacţiune online cu brandul Vodafone să fie o experienţă pozitivă pentru utilizatorii noştri, astfel încât aceştia să folosească într-un număr cât mai mare serviciile noastre şi să beneficieze de toate faciliăţtile online-ului".
F.A.
Vodafone România are plăcerea să anunţe că Richard Ihuel este noul Director de Brand şi Customer Experience al companiei şi Laurei Barbu noul Director Online Marketing, arată un comunicat remis redacţiei.
Richard Ihuel: "Sunt încântat că am venit în România şi m-am alăturat unei echipe şi unui brand pline de energie. Ambiţia noastră este să aducem brand-ul Vodafone cât mai aproape de utilizatorii şi companiile din România, asigurându-ne că le oferim cea mai bună experienţă de pe piaţă. Asta înseamnă că brandul Vodafone va deveni din ce în ce mai concentrat pe nevoile clienţilor, iar noi, angajaţii Vodafone, vom avea ca prioritate satisfacţia utilizatorilor noştri".
Laura Barbu: "Mediul online este o zonă strategică pentru toţi profesioniştii din marketing, cu atât mai mult pe