Astra Bucureşti (ATRA), liderul pieţei de asigurări din România după volumul primelor subscrise în 2010, ia în calcul extinderea şi pe alte pieţe din regiune, dar dezvoltarea depinde de găsirea unor echipe locale bune, a declarat, ieri, Radu Mustăţea, preşedintele companiei, citat de Mediafax. "Avem în intenţie să ne extindem şi pe alte pieţe externe, dar depinde de oportunităţi şi contează foarte mult relaţiile pe care le avem pe acele pieţe. Succesul nostru în Ungaria nu s-a datorat doar echipei din România, ci şi pentru că am găsit oameni buni acolo, care cunoşteau foarte bine piaţa", a precizat Mustăţea. Astra a intrat în luna noiembrie anul trecut pe piaţa din Ungaria, iar potrivit lui Mustăţea până în prezent are 160.000 de clienţi. Reprezentantul Astra a fost prezent la conferinţa de prezentare a raportului Deloitte Europa Centrală Top 500 2011, în care compania este prezentă în topul celor mai mari 50 de asigurători din Europa Centrală pe poziţia 30, alături de alte şase firme din România. "Din păcate cei şapte asigurători sunt în a doua parte a clasamentului, topul fiind dominat de companii din Polonia, Cehia şi Ungaria, ceea ce arată diferenţele dintre România şi celelalte ţări. De piaţa de asigurări din România nu putem vorbi de bine, urmând să scadă cel mai probabil cu încă 10% în acest an faţă de anul trecut", a afirmat Mustăţea. Anul trecut, primele subscrise de asigurători au însumat 8,31 miliarde lei, în scădere cu 6,3% faţă de 2009, pe fondul regresului segmentului de asigurări de generale cu 8,3%, la 6,64 miliarde lei. În primul semestru primele brute subscrise de societăţile de asigurare în primele au fost de 4,02 miliarde lei, în scădere cu 7,43% faţă de aceeaşi perioadă din 2010.
Astra Bucureşti (ATRA), liderul pieţei de asigurări din România după volumul primelor subscrise în 2010, ia în calcul extinderea şi pe alte pieţe din regiune,