Noua serie 1 de la BMW apare cu motoare şi tehnologie a suspensiei de ultimă oră, îmbunătăţiri suplimentare ale eficienţei, spaţiu mărit semnificativ şi o gamă inovatoare de dotări şi echipamente. Seria 1 rămâne singurul automobil cu tracţiune spate din segment şi păstrează punctele forte ale predecesorului, cel care s-a vândut în peste un milion de exemplare pe întreg mapamondul.
Noul model debutează în showroom-urile din România din 17 septembrie. Preţul de început este de 20.700 euro fără TVA pentru versiunea 116i (motor de 1,6 litri benzină 100 kW/ 136 CP).
Modelul BMW entry-level a ajuns la un nou nivel de rafinament, oferind un echilibru şi mai bun între sportivitate şi confortul condusului, o funcţionalitate îmbunătăţită şi numeroase sisteme de asistare a conducătorului care anterior erau disponibile numai la segmentele superioare.
Mai lung...
Aceste caracteristici sunt întărite şi de o creştere în dimensiuni. Caroseria noului BMW Seria 1 este mai lungă cu 85 milimetri decât cea a predecesorului - ajunge la 4.324 milimetri -, în timp ce ampatamentul a fost extins cu 30 milimetri, la 2.690 milimetri. Aspectul maşinii este unul mai puternic şi datorită lăţimii totale, care a fost mărită cu 17 milimetri, la 1.765 milimetri, în timp ce înălţimea rămâne neschimbată, 1.421 milimetri. Locurile din spate beneficiază de un plus de 21 milimetri la nivelul picioarelor, iar volumul portbagajului a fost extins cu 30 litri, la 360 litri.
Imaginea tânără şi proaspătă a modelului a fost revizuită stilistic prin utilizarea celui mai recent limbaj de design BMW. De asemenea, deschizând noi direcţii pentru marcă, BMW Seria 1 este disponibil cu BMW Sport Line şi BMW Urban Line, pachete ce furnizează ocazii exclusive de personalizare. Acest program va fi disponibil în viitor şi pe următoarele modele ale mărcii.
...mai puternic..