Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti plănuieşte să transforme aeroportul Aurel Vlaicu din Băneasa într-un aerodrom VIP pentru oamenii de afaceri, a anunţat Valentin Iordache, director calitate în cadrul companiei, la conferinţa Romania's Airports Infrastructure organizată de Medien Conferences.
"Aeroportul Băneasa a fost proiectat pentru o capacitate de 300.000 de pasageri şi a ajuns să proceseze aproape 2 milioane de pasageri anual. De aceea, este foarte aglomerat", a declarat Valentin Iordache, director calitate în cadrul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
În aceste condiţii, compania Naţională Aeroporturi Bucureşti intenţionează să transforme aeroportul Aurel Vlaicu într-un aerodrom VIP, după modelul London City.
"Aeroportul Băneasa va deveni un aerodrom modern VIP care va oferi servicii personalizate pentru oamenii de afaceri. Aceştia vor beneficia de facilităţi speciale (check-in de la hotel, îmbarcarea cu 15 minute înainte de decolarea avionului) pentru a scurta timpul petrecut în aeroport, deoarece ştim că clienţii buisness nu au foarte mult timp", a afirmat Iordache.
De asemenea, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti plănuieşte să dezvolte şi aeroportul Henri Coandă din Otopeni prin reconfigurarea terminalului de sosiri construit în 1970 şi extinderea terminalului de plecări internaţionale.
Cele două aeroporturi din Capitală operează 75% din traficul aerian din România.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti plănuieşte să transforme aeroportul Aurel Vlaicu din Băneasa într-un aerodrom VIP pentru oamenii de afaceri, a anunţat Valentin Iordache, director calitate în cadrul companiei, la conferinţa Romania's Airports Infrastructure organizată de Medien Conferences.
"Aeroportul Băneasa a fost proiectat pentru o capacitate de 300.000 de pasageri şi a ajuns să proceseze aproape 2 milioane de pasageri a