Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a numit doi noi manageri - un expat şi un român, la departamentul de marketing, a anunţat compania.
Unul dintre managerii noi este Laura Barbu, care ocupă poziţia de director de marketing online. "Din acest rol, Laura se va ocupa de definirea şi executarea strategiei online a companiei, de creşterea volumului de vânzări online şi a portofoliului de servicii mobile advertising, precum şi de creşterea adopţiei serviciilor de asistenţă online de către clienţi".
"Mediul online este o zonă strategică (...) cu atât mai mult pentru industria telecom", a declarat Laura Barbu. Înainte de a veni la Vodafone, ea a lucrat pentru Pepsico International, unde a deţinut mai multe poziţii în ultimii cinci ani, de la Brand Manager la Group Brand Manager şi Marketing Manager pentru branduri internaţionale şi locale. În această perioadă, ea s-a ocupat de lansarea şi dezvoltarea mai multor branduri internaţionale pe piaţa locală, printre care Lay's şi Cheetos, precum şi de repoziţionarea brandurilor româneşti (Star).
Anterior, Laura Barbu a lucrat pentru Sarantis Group, unde a fost responsabilă de dezvoltarea operaţiunilor pentru categoria household în România, şi la Elvila, unde a deţinut poziţiile de manager vânzări naţionale şi manager general al reţelei de magazine. Laura Barbu a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti şi are un MBA de la Sheffield University, Marea Britanie.
Compania l-a numit şi pe Richard Ihuel în poziţia de director de brand şi customer experience al companiei. El este responsabil de toate activităţile de advertising, achiziţie media, evenimente.
De origine franceză, Ihuel are o experienţă de peste 20 de ani în comunicarea de brand şi consultanţă e-business. El vine de la agenţia Euro RSCG, unde a deţinut din 2008 până în prezent poziţia de European Business