Ursus, Bergenbier, Coca-Cola sau Adidas au fost brandurile cele mai memorate de publicul care a urmarit la TVR meciul de fotbal Romania-Franta, dintre cele care au fost promovate pe timpul partidei.
Agentia de cercetare de piata din cadrul grupului BBDO, Exact Cercetare si Consultanta, a realizat un studiu de tip "Day After Research" cu privire la brandurile memorate de publicul care a urmarit meciul Romania-Franta, de marti.
Cercetarea masoara notorietatea spontana a brandurilor promovate pe durata meciului si intre reprize si se refera la publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15 si 64 de ani, persoane care au urmarit cel putin 5 minute meciul de fotbal.
Nu au fost excluse din cercetare nici brandurile care au fost promovate in cadrul stadionului si au avut vizibilitate pe TV, intrebarea adresata fiind: "La ce marci ati vazut reclama pe durata transmisiunii meciului? Va rugam sa va referiti la reclamele vazute in timpul meciului, cat si la cele transmise in pauza dintre reprize".
Astfel, brandul indicat cel mai des a fost Ursus (6% dintre subiecti). Pe locul 2, la distanta foarte mica, se afla Bergenbier (5,5%), urmat de Coca-Cola (3%), Adidas (2,4%), Dacia (1,4%) si Ceresit (1,3%).
Urmatoarele pozitii, conform mentionarilor spontane facute de catre subiecti, sunt Heineken, Baumax, Pepsi, Borsec, Cosmote, Intersport, Orange, Suzuki, Cava d'Oro si Stanley Bet, toate cu procente de sub 1%.
Cercetarea, reprezentativa pentru persoane din mediul urban, cu varste intre 15 si 64 de ani, care au urmarit meciul de marti cel putin 5 minute, a fost realizata prin metoda CATI (interviuri telefonice asistate de calculator), pe un esantion de 208 persoane, aleator, probabilistic. Eroarea maxima asociata procentelor este de 3,2%.
Exact Cercetare si Consultanta este o agentie de cercetare