Hyundai prezintă primele imagini ale noii generaţii aferente modelului i30, înaintea lansării oficiale din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt 2011 (IAA) de săptămâna viitoare, etalând un nou design captivant pentru cel mai bine vândut vehicul din segmentul C al mărcii.
Hyundai se aşteaptă ca noua generaţie să construiască mai departe, peste fundaţia ridicată de succesul modelului i30 precedent - primul model al companiei al cărui nume începea cu prefixul "i", pionierul care a introdus noua nomenclatură şi a anunţat noua eră Hyundai în Europa.
i30 a fost şi primul model conceput în Europa, primul model produs la fabrica din Cehia şi primul Hyundai care a obţinut cinci stele în cadrul testelor Euro NCAP.
115.000 de unităţi în 2010
După lansarea din 2007, vânzările modelului i30 în Europa au crescut de la an la an, până la 115.000 unităţi în 2010 - cea mai mare cifră anuală de vânzări a unui model Hyundai în Europa. Vânzările totale au atins cifra de 350.000 unităţi până la jumătatea anului 2011.
Concepută la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, Germania, noua generaţie i30 reprezintă o evoluţie a limbajului "sculptura fluidă", afişând ADN-ul de design distinctiv al mărcii.
"Noua generaţie i30 se încadrează în familia Hyundai datorită grilei frontale hexagonale şi a farurilor asemănătoare unor bijuterii, precum şi datorită luminilor de zi. Aceste lumini au o formă unghiulară într-un canal cu margini line, oferind mai multă personalitate vehiculului, precum şi senzaţia de rafinament şi lux," a declarat Thomas Bürkle, designer şef al Centrului Tehnic Hyundai Motor Europa.
"Conturând profilul noii generaţii i30, designul prezintă o linie puternică, plină de caracter, trasată din faţă până la pasajele roţilor spate, continuându-se până la lămpile spate. O altă linie ridică flancul maşinii, creând un joc