Victoria Houghton, manager al francizei Next, cel mai mare retailer britanic dupa Marks & Spencer vorbeste despre planurile sale in Romania. Afla ce parere are despre stilul romanilor.
“Romanii sunt loiali si cel mai important, acum s-au consolidat deja intr-o baza solida de clienti fideli. Este dificil sa fac o comparatie intre clientul roman si cel britanic, deoarece adesea, felul in care oamenii isi fac cumparaturile este determinat de vreme, sarbatorile nationale si evenimente locale, aniversari. Ca si in Marea Britanie, romanii cumpara mai mult in momentele cheie ale anului, cum ar fi de Paste, vara, cand incepe scoala si de Craciun”, a spus VictoriaHoughton (foto), care a adus brandul de fashion Next in Romania.
Cum a venit in tara noastra de putin timp, o importanta parte a procesului de acomodare si intelegere a pietei a constituit-o cercetarea si analizarea fiecarui segment.
“Gama pentru copii de la Next a avut un foarte mare succes de la deschiderea primului magazin din Bucuresti si de aceea ne-am extins oferta din acest punct de vedere. Ne-am decis sa deschidem un magazin special pentru copii in Cotroceni tocmai datorita acestei performante. Acum le putem pune la dispozitie mii de modele diferite de haine pentru cei mici intr-un magazin exclusiv, de la nou nascuti la fete si baieti de pana la 12 ani”, a specificat managerul Next Romania.
Retailerul britanic a decis sa extinda gamele oferite publicului roman, adaugand un magazin de amenajari interioare in Liberty Center.
“Planul meu pentru 2011 a fost deschiderea celui de-al treilea magazin in Cotroceni, a carui lansare a avut loc pe 12 august, deci ma declar multumita. Ne-am dorit o lansare a magazinului pentru copii care sa puna in evidenta spiritul unic al tinutelor noastre, si ce altceva mai potrivit decat un record dulce de care se pot bucura atat cei mici cat si c