Francezii reacţionează cel mai bine la reclamele online, comparativ cu restul europenilor, avînd o rată medie a accesărilor de 0.18%, faţă de britanici, de exemplu, cu o rată de 0.13%, scrie presa britanică. Potrivit studiului internaţional Adtech, Germania se află printre ţările cu un comportament temperat în ce priveşte vizualizarea reclamelor. Printre ţările cel mai puţin consumatoare de reclame online se numără Suedia, Finlanda şi Norvegia. Rata accesărilor reclamelor online variază considerabil în funcţie de perioada anului, dar şi de zona de pe continent. Prima concluzie generală a studiului este că rata accesărilor reclamelor online atinge vîrful spre finalul anului, în timp ce, odată cu trecerea sărbătorilor de iarnă, utilizatorii de internet devin complet nepăsători în faţa reclamelor de pe internet.
Studiul a mai relevat şi faptul că reacţia la vizualizarea unei reclame online variază şi în funcţie de dimensiunea acesteia, astfel că majoritatea accesărilor sînt în cazul reclamelor tip pop-up şi al celor la jumătate de ecran. Totuşi, în luna octombrie, europenii au preferat accesarea reclamelor tip skyscraper (reclama online mai înaltă decît obişnuitele bannere verticale de 120x240). Studiul Adtech s-a desfăşurat în perioada octombrie-decembrie 2008 şi a analizat reclamele de pe 5.000 de site-uri.
Autori: A.B.
Francezii reacţionează cel mai bine la reclamele online, comparativ cu restul europenilor, avînd o rată medie a accesărilor de 0.18%, faţă de britanici, de exemplu, cu o rată de 0.13%, scrie presa britanică. Potrivit studiului internaţional Adtech, Germania se află printre ţările cu un comportament temperat în ce priveşte vizualizarea reclamelor. Printre ţările cel mai puţin consumatoare de reclame online se numără Suedia, Finlanda şi Norvegia. Rata accesărilor reclamelor online variază considerabil în fun