* spectacolul oferit de Mozart Rocks se înscrie în linia unei modernizări bine chibzuite * Mozart Rocks a demonstrat cum se pot armoniza situaţii şi noţiuni care, în principiu, se resping * a apărut şi a treia generaţie de "doctori" în spectacol muzical
După ce, la 16 iulie, Mozart Rocks a electrizat Bistriţa, miercuri, 7 septembrie, la ora 17.30, complexa şi complicata "trupă" concepută de Constantin Teodorescu a aterizat intempestiv în sala de spectacole a Teatrului "Maria Filotti". A urmat un extraordinar spectacol muzical, susţinut cu pasiune şi naturaleţe de artişti exemplari. În ordine tradiţională, de regulă, Vivaldi se intersectează greu cu chitara electrică, "Nothing else matters"-ul trupei Metallica mai rar cu o orchestră simfonică, iar publicul brăilean, accidental cu avatarurile formidabilei Led Zeppelin transpuse pe suport armonic simfonic. De aceea, cred eu, spectacolul oferit de Mozart Rocks se înscrie în linia unei modernizări bine chibzuite, deoarece principiul nou se impune pe un corp de tradiţii deja instalat.
Orchestra simfonică a Teatrului "Nae Leonard" din Galaţi, condusă de carismaticul Liviu Buiuc, a scos în faţă, cu profesionalism, solişti cu abilităţi deosebite: Cezar Popescu - chitară electrică, Cosmin Lupu - chitară electrică, Călin Grigoriu - chitară electrică, Robert Ursache - chitară electrică, Andrei Ilie - percuţie, Ana Maria Teodorescu - clape şi Dan Helciug - voce. Piesele: Richard Strauss - Aşa grăit-a Zarathustra, Vangelis Papathanassiou - Cucerirea Paradisului, Quin Last - Orizont, Metallica - Nothing else matters, Antonio Vivaldi - Anotimpurile - Iarna, Pink Floyd - Marile speranţe, Călin Grigoriu - Crinolinele, Led Zeppelin - Kashmir, Beatles - Când chitara mea suspină, Carl Orff - Carmina Burana, Pink Floyd - Comfortably numb, Johann Strauss - Radetzky march.
Sonorizare adecvată, interpre