România participă, în perioada 7-9 septembrie 2011, la Düsseldorf, Germania, la ediţia de toamnă a târgului internaţional în domeniul încălţămintei şi accesoriilor pentru încălţăminte "GDS", potrivit unui comunicat de presă.
Pavilionul naţional al României reuneşte, pe o suprafaţă de 100 mp, şapte companii din industria de profil în trei standuri, situate în secţiuni specializate ale târgului.
La secţiunea "Essential", expun într-un stand personalizat de 60 mp următoarele firme: Ioniţă Laurenţiu Cătălin Întreprindere Individuală Buzău, sub brandul "Mopiel - La noi găseşti perechea ta potrivită!" (încălţăminte pentru femei); Tripaldelli Bucureşti, sub brandul omonim (încălţăminte pentru bărbaţi); Prompt Com MBO Bucureşti, sub brandul "Veronesse" (încălţăminte pentru femei); CEP Central Europe Production Braşov, sub brandul "Viole del Re" (încălţăminte şi marochinărie); Siderma Bucureşti, sub brandul omonim (textile neţesute pentru industria de profil).
La secţiunea "Superior", firma Luan Trade Iaşi expune, sub brandul "Papucei", produse de încălţăminte şi marochinărie, iar în cadrul secţiunii "Kidwalk", firma Pro Comod Shoes Bucureşti expune o gamă de produse de încălţăminte pentru copii, sub brandul "PJ Shoes".
F. A. România participă, în perioada 7-9 septembrie 2011, la Düsseldorf, Germania, la ediţia de toamnă a târgului internaţional în domeniul încălţămintei şi accesoriilor pentru încălţăminte "GDS", potrivit unui comunicat de presă.
Pavilionul naţional al României reuneşte, pe o suprafaţă de 100 mp, şapte companii din industria de profil în trei standuri, situate în secţiuni specializate ale târgului.
La secţiunea "Essential", expun într-un stand personalizat de 60 mp următoarele firme: Ioniţă Laurenţiu Cătălin Întreprindere Individuală Buzău, sub brandul "Mopiel - La noi găseşti perechea ta potrivită!" (încălţăminte pentru