Enel Romania a investit aproximativ 11.000 de euro in valoarea premiilor oferite intr-o campanie pentru promovarea serviciului telecitire, desfasurata in perioada 1 septembrie-30 noiembrie.
Desi a fost demarata de mai bine de o saptamana, campania nu beneficiaza de promovare decat in centrele de plata a facturii Enel si in cadrul serviciului de call center.
Campania "Castigi de 2 ori cu Telecitire" se desfasoara in zona Muntenia, respectiv municipiul Bucuresti, judetul Ilfov, judetul Giurgiu, zona Banat, cuprinzand judetele Timis, Arad, Caras-Severin si Hunedoara si zona Dobrogea, incluzand judetele Calarasi, Ialomita, Tulcea si Constanta.
Pentru a participa la concurs, participantii trebuie sa transmita indexul contorului folosind serviciul telefonic Telecitire sau sa-si acceseze contul MyEnel si sa transmita indexul prin intermediul aplicatiei "Inregistrare index online".
In urma transmiterii indexului, clientii vor asculta un mesaj preinregistrat sau vor primi un mesaj in aplicatia MyEnel prin care vor fi anuntati ca au fost inscrisi la campania pro¬motionala "Castigi de 2 ori cu Telecitire".
"Indiferent de numarul de repetari al transmiterii indexului, fiecare participant va intra in extragerea finala o singura data, in baza propriului cod Eneltel", potrivit companiei.
Premiile oferite in cadrul campaniei constau intr-un numar de 10 excursii de Revelion pentru 2 persoane la Roma.
Veniturile totale ale producatorului si furnizorului de energie si gaze Enel au crescut cu 10,3% in primul semestru al anului fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 38,39 miliarde de euro.
Cresterea se datoreaza in principal veniturilor mari din vanzarile de energie electrica la consumatori finali si cresterii veniturilor din generarea si comercializarea energiei electrice.