Peste câteva zile, Statele Unite ale Americii vor comemora 10 ani de la atacurile teroriste din 11 septembrie. Business Insider a selectat câteva dintre reclamele şi afişele publicitare care au tratat într-un mod ofensator atacurile de la World Trade Center şi de la Pentagon.
Acest anunţ publicitar e aranjat pe două coloane care imită turnurile gemene.
Această reclamă din Brazilia încearcă să-si convingă pe consumatori că motivul pentru care nu pot dormi nu sunt amintirile de la 11 septmebrie, ci salteaua.
Fotografia de mai sus a apărut într-un ziar din Columbia. Jurnaliştii s-au folosit de cunoscuta imagine a atacurilor din 11 septembrie 2001 pentru a demonstra că lucrurile nu sunt întotdeauna ceea ce par a fi. În această imagine, atât turnul atacat cât şi avionul sunt poziţionate greşit. Iar oraşul nu e New York, ci San Francisco.
O reclamă pentru o companie din domeniul securităţii IT sugerează că hard-ul unui computer este World Trade Center înainte de atac. "Într-o bună zi, computerul tău ar putea deveni o ţintă".
Un alt afiş, pentru revista History Files, cu un desen sugestiv, care duce imediat cu gândul la atacurile de la World Trade Center. Reclama este realizată de agenţia Graffiti BBDO din Bucureşti.
Un afiş anti-fumat care sugerează că fumatul cauzează moartea, la fel ca şi atacurile de la World Trade Center.
Această reclamă, la o revistă săptămânală din Franţa, "valorifică" o glumă care spune că avioanele ar fi trecut fără să lovească turnurile dacă acestea ar fi avut o înălţime mai mică. Mesajul este "învaţă să anticipezi".
Peste câteva zile, Statele Unite ale Americii vor comemora 10 ani de la atacurile teroriste din 11 septembrie. Business Insider a selectat câteva dintre reclamele şi afişele publicitare care au tratat într-un mod ofensator atacurile de l