Înotătoarea Camelia Potec va deveni un brand în turism, aşa cum este un brand în sport, a declarat, sâmbătă, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, la inaugurarea hotelului plutitor al campioanei olimpice la nataţie, potrivit Agerpres.
''Camelia Potec este un brand românesc, un nume care înseamnă succesul şi performanţa din România.Sunt sigură că va face performanţă în turism, aşa cum a făcut în sport. Cu ambiţia, dăruirea şi fermitatea care o caracterizează, sunt convinsă că acesta este doar începutul activităţii Cameliei Potec în pasul al doilea pe care îl face în viaţă şi anume acela de a intra în economia privată. Mă bucur, o dată în plus, că este vorba despre o femeie, o femeie de succes, o româncă ce a reuşit până acum să aducă faimă României cu activitatea sportivă şi sunt convinsă că va aduce faimă şi turismului'', a declarat Udrea.
Prezentă la inaugurarea hotelului plutitor care îi poartă numele, Camelia Potec a declarat că turismul reprezintă a doua sa dragoste după înot şi că, după ce îşi va încheia cariera sportivă, imediat după Jocurile Olimpice din 2012, se va dedica acestui domeniu, care o fascinează încă din copilărie. ''Am ştiut mereu ce voi face după ce termin cu sportul de performanţă şi anume să intru în lumea turismului. De la vârsta de 9 ani nu fac altceva decât să călătoresc şi am spus că, dacă mă las de sportul de performanţă, îmi va fi foarte greu, dar să nu mai călătoresc îmi va fi şi mai greu. Am spus că aceasta este meseria pe care mi-o doresc şi o voi face. De la 18 ani am ştiut ce facultate să urmez. Sper să realizez lucruri mari în turism şi să ridic turismul în România, aşa cum am făcut şi cu sportul'', a spus Camelia Potec.
Multipla medaliată la nataţie a mărturisit că ideea construirii unui hotel plutitor a apărut ca ''o normalitate'', în condiţiile în care atât tatăl său, cât şi mama sa au