Din ce în ce mai mulţi oameni privesc publicitatea ca pe o formă de distracţie. Un studiu realizat de GfK România pentru IQads arată că 77% dintre cei intervievaţi sunt de părere că reclamele oferă câteodată detalii practice sau folositoare legate de un nou produs. Numărul celor care consideră că publicitatea este de cele mai multe ori distractivă este în scădere.
Publicitatea şi-a făcut loc în viaţa românilor, de la reclamele pe care le discutã atunci când sunt cu prietenii sau participarea la seri speciale cu proiecţii de reclame şi până la împrumutarea anumitor expresii sau cuvinte din spoturi TV sau campanii online. Aceasta este concluzia studiului realizat de GfK.
Românii încep sã fie însă suprasaturaţi de reclame. Studiul aratã cã doar 5% dintre ei au declarat cã mai multă publicitate nu i-ar deranja. 77% sunt de părere că reclamele oferă câteodată detalii practice sau folositoare legate de un nou produs.
De asemenea, cei mai mulţi români spun că publicitatea îi ajută să facă mai uşor comparaţie între produse şi că poate crea o competiţie mai mare între producători, încurajând îmbunătăţirea produselor.
Altã concluzie a studiului este cã în Bucureşti, folosirea vedetelor în reclame are un impact destul de mare, în comparaţie cu ceilalţi consumatori din oraşele mici şi din mediul rural.
Aceeaşi situaţie este valabilă şi în ceea ce priveşte gradul în care reclamele reuşesc să îi mai amuze pe consumatori. Numărul celor care consideră că publicitatea este de cele mai multe ori distractivă este în scădere. Excepţie şi de la această regulă fac locuitorii din Bucureşti, cărora agenţiile de publicitate se străduiesc să le atragă atenţia mai mult, căutând şi abordări diferite. Românii încep să fie suprasaturaţi de publicitate
Din ce în ce mai mulţi oameni privesc publicitatea ca pe o formă de distracţie. Un studiu realizat de GfK