Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a plătit 3.600 de euro pentru o promovare de trei zile a liniilor turistice, timp în care 20 de fete au împărţit pliante despre „Bucharest City Tour”
Cele 20 de fotomodele alese pentru această acţiune au împărţit pliante despre „Bucharest City Tour” în Centrul istoric, în Parcul Herăstrău, în Piaţa Charles de Gaulle şi la Muzeul Satului. „Fetele au fost angajate pentru trei zile, vineri, sâmbătă şi duminică, iar munca lor s-a desfăşurat între orele 14.00 şi 19.00. Astăzi am aflat şi rezultatele acestei minicampanii de promovare: numărul turiştilor care au călătorit cu autobuzele supraetajate a crescut cu 40% faţă de weekendul trecut”, a explicat Brânduşa Răeceanu, purtător de cuvânt al RATB.
180 de euro pentru fiecare fată
Directorul general al regiei, Adrian Criţ, a declarat că suma investită în această acţiune a fost de 3.600 de euro, fiecare model câştigând astfel 180 de euro pentru cele trei zile de împărţit pliante.
Fiecare fată a adus RATB-ului 11 turişti în cele patru autobuze supratejate care circulă pe traseul Piaţa Presei Libere - Bulevardul Kiseleff - Piaţa Victoriei - Bulevardul Libertăţii - Piaţa Unirii - Universitate - Piaţa Romană - Bulevardul Lascăr Catargiu - Bulevardul Aviatorilor, cu întoarcere la Piaţa Presei Libere.
În aceste staţii, RATB a montat recent plasme care indică existenţa mijloacelor de transport turistice.
Vezi AICI imagini de la acţiunea "Fotomodelele RATB"
Călătoria costă 25 de lei
Linia turistică funcţionează între orele 10.00 şi 22.00, intervalul de succedare între vehicule fiind de 15 minute. Traseul are o lungime de 15,4 kilometri, 14 staţii şi este parcurs în aproximativ 50 minute.
Obiectivele turistice aflate pe aceste rute sunt: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geol