Kraft Paints a lansat o campanie naţională de comunicare pentru promovarea brandului de vopsea Kraft Brilliant Fortificat cu Particule de Porţelan, prin utilizarea unui mix de canale de promovare ce include un spot TV, o componentă de PR, una de online şi promoţii in-store.
Conceptul creativ împreună cu mesajul campaniei - "Super culoare de la prima aplicare" vin să evidenţieze proprietăţile vopselei Kraft Brilliant datorate particulelor de porţelan din formula de compoziţie, realizată de departamentul de cercetare şi dezvoltare al companiei.
Campania este dezvoltată pe plan local de agenţia Saatchi&Saatchi X şi include o campanie integrată de comunicare menită să crească notorietatea brandului Kraft Paints, dar şi o campanie promoţională al cărei scop este încurajarea vânzărilor în special pe perioada verii, sezonul de vârf în industria vopselelor. Publicul-ţintă al acestei campanii îl reprezintă zugravii profesionişti, dar şi utilizatorii finali.
Campania este implementată la nivel naţional în perioada iunie-septembrie şi include pe lângă un spot TV, şi o campanie de vânzări promoţionale în magazine, cu o mecanică uşor de implementat.
"Într-o piaţă extrem de competitivă precum cea a lacurilor şi a vopselelor, o campanie TV este absolut necesară. Notorietatea brandului astfel obţinută ne ajută să valorificăm beneficiile strategiei de tip «pull», care, combinată cu promoţii in-store bine targetate ne conduc către atingerea targetelor de vânzări propuse. Mai mult, suntem convinşi că livrând produse de calitate, vom avea consumatori mulţumiţi şi loiali", a declarat Adrian Mitea, Business Unit Manager - Kraft Paints.
Spotul TV al campaniei a fost dezvoltat prin participarea unei regizoare experimentate - Andreea Păduraru şi îşi propune livrarea mesajului-cheie (Super culoare de la prima aplicare) printr-un scenariu inspirat de realitatea