Lucrările la Pasajul Muncii se vor finaliza la începutul anului 2012, timp în care vor fi menţinute restrictii de circulaţie pe tronsoane, potrivit directorului Direcţiei Infrastructură din Primăria Municipiului Bucureşti, Mădălin Dumitru.
El l-a informat de primarul general Sorin Oprescu, aflat în vizită de lucru la pasaj, că practic lucrările se vor încheia în decembrie, cu excepţia liniei de tramvai.
Potrivit oficialului PMB, până la acestă dată a fost refacută structura de rezistenţă a pasajului, aflata într-o stare de degradare avansată. A fost refacută hidroizolaţia pasajului, iar la suprafaţă a fost amenajat un scuar verde dotat cu bănci şi o fântână arteziană.
El a spus ca în prezent se lucrează la supralărgirea bretelelor de acces în pasaj la două şi respectiv trei benzi pe sens în funcţie de segment, dar şi la trotuare şi la reabilitarea interioară a pasajului prin placare cu materiale estetice şi fonoabsorbante precum şi la reabilitarea zonei din punct de vedere urbanistic.
În cea de-a doua etapă se va executa refacerea liniei de tramvai şi a carosabilului pentru accesul în intersecţie, a mai informat Dumitru.
Primarul general Sorin Oprescu a afirmat ca reabilitarea acestui pasaj şi a intersecţiei de la Piaţa Muncii face parte dintr-un program mai larg de refacere a intersecţiilor care întretaie inelul principal de circulaţie al capitalei.
'Urmează Podul de la Timpuri Noi şi zona Mihai Bravu precum şi construirea unui nou pasaj rutier subteran în zona Big Berceni şi în acest fel se închide inelul unu de circulaţie', a subliniat edilul şef.
Valoarea contractului "Îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie la Pasajul Muncii" este de aproximativ 10 milioane de euro.
Pasajul Muncii, construit în anul 1985, acoperă şoseaua Mihai Bravu pe o lungime de 124 de metri şi este încadrat de două rampe de 200 de metri în