16 miliarde de lei reprezintă valoarea investiţiilor pe 2009 şi 2010 ale Ministerului Transporturilor. Din aceasta sumă, 14 miliarde de lei este bugetul care a revenit Companiei de Drumuri, restul de 2 miliarde fiind alocaţi CFR-ului şi sectorului naval. Din cele 14 miliarde, 12 reprezentau numai facturile pentru Autostrada Transilvania. Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor, în 2009, cu întreg bugetul blocat în contractul Bechtel, au mai rămas bani pentru reabilitarea şi modernizarea a 133 de kilometri de drum naţional. Au mai fost reparate şi câteva poduri, în jur de şapte. Odată renegociat contractul cu Bechtel, cele 12 miliarde de lei au fost folosite pentru contractarea celor opt loturi din coridorul autostrăzii Nădlac – Sibiu. De altfel, din Autostrada Transilvania au fost inauguraţi doar 52 de kilometri, între Turda şi Gilău, tronson care ne-a costat jumătate din suma alocată întregului proiect Bechtel – aproape 1,5 miliarde de euro. Peste 3 miliarde de lei, bani de la Banca Europeană de Investiţii, au intrat în modernizarea a 652 de kilometri de drumuri naţionale: DN 66, DN 6, DN 1. În total, alături de modernizările realizate din bani de la buget, 785 de kilometri de drum naţional au fost reabilitaţi. Din cele 3 miliarde de lei, fonduri nerambursabile, alocate CFR-ului s-au plătit două reabilitări de cale ferată. Vorbim de aproximativ 131 de kilometri de cale ferată intraţi în reabilitare.
Ministerul Transporturilor a investit 16 miliarde de lei, în perioada 2009 -2010, bani de la bugetul de stat, în reabilitări şi modernizări de drumuri naţionale, în infrastructura CFR sau în transportul naval. Din această sumă, Compania de Drumuri a primit cei mai mulţi bani – 14 miliarde de lei. Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministrului Transporturilor, cea mai mare pare din sumă ar fi trebuit alocată Autostrăzii Tran