Peste un milion de telespectatori au urmărit debutul primului serial muzical din România, "Pariu cu viaţa", astfel că producţia a fost lider de audieţă.
Pro Tv a fost, pe tot timpul difuzării serialului "Pariu cu viaţa", lider de piaţă reuşind să atingă 4.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,6%. Postul de televiziune a fost urmat de ACASĂ, cu un rating de 2,4 puncte şi o cotă de piaţă de 7.9%, iar pe locul trei s-a clasat Antena cu 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7.4%, adică mai puţin de jumătate din audienţa Pro TV, potrivit unui comunicat transmis de postul de televiziune.
Peste un milion de români aveau, în minutul de aur, la ora 20.51, televizorul deschis pe Pro Tv, când pe post era difuzată secvenţa în care tinerii liceeni din "LaLa Band" dansau la Balul Bobocilor.
Serialul muzical pentru toate generaţiile "Pariu cu viaţa", difuzat în fiecare luni, în intervalul orar 20.30 - 22.30, la Pro Tv, i-a cucerit pe telespectatori încă din primele minute de difuzare. Producţia care îmbină momentele amuzante cu muzica şi dramele trăite de persoanje a fost lider absolut pe toate tipurile de public.
Aventurile în "Pariu cu viaţa" continuă, în fiecare luni, de la 20.30, la Pro Tv, iar astazi, de la 17.45, la "Happy Hour", Cătălin Măruţă îi are invitaţi în platou pe Adela Popescu, interpreta Ralucăi, profesoara de teorie muzicală, Diana Dumitrescu, diva Andreea Rădulescu în "Pariu cu viaţa" şi pe Iura Luncaşu, regizorul primului serial muzical românesc care se adresează tuturor generaţiilor. Cei trei vor vorbi despre provocările noului proiect, despre atmosfera de pe platourile de filmare şi despre momentele amuzante petrecute în spatele camerelor de luat vederi, pe platourile din Buftea.
Peste un milion de telespectatori au urmărit debutul primului serial muzical din România, "Pariu cu viaţa", astfel că producţia a fost lider