Criza economica din ultimii ani a reprezentat o oportunitate pentru business-ul Tweencall, unul dintre cei mai mari operatori de call-centere si outsourcing din Romania, a declarat pentru DailyBusiness.ro directorul general al companiei, Bogdan Manolache.
Alaturi de scaderea masiva a chiriilor, criza a dus si la scaderea costului tehnologiei, fie ca vorbim de calculatoare, casti, centrale telefonice sau aplicatii software.
"Pe langa scaderea de pret, echipamentele si serviciile au devenit mult mai accesibile, pentru ca furnizorii au devenit mai flexibili. Acum poti sa cumperi in rate, poti sa gasesti diverse angajamente astfel incat sa ai acces la lucruri la care altfel nu ai fi avut acces", spune Manolache.
"Pentru noi criza a fost o oportunitate. In perioada asta ne-am triplat cifra de afaceri", a adaugat acesta.
Afacerile Tweencall, al doilea operator de call-centere si outsourcing destinat exclusiv clientilor din Romania, au crescut cu aproape 40% in cursul acestui an, pana la 5,7 milioane de lei, si asta dupa ce in 2010 inregistrasera o crestere de 56%, pana la 9,16 milioane de lei.
"Se pare ca crestem un pic mai mult decat piata. Nu foarte mult, dar mai mult", spune managerul companiei, care crede ca piata va creste in acest an cu un procent intre 30% si 40%.
Referitor la decizia Tweencall de a lucra numai pe piata din Romania, Manolache spune ca "a fost una dintre deciziile strategice inca de la inceput, mai ales ca avem un diferentiator puternic, altul decat pretul. Cunoastem piata si comportamentele de cumparare, felul in care se comporta clientul roman, si in consecinta putem sa ne adaptam activitatea".
"A lucra pentru companii de afara iti aduce niste beneficii, pentru ca lucrezi pe preturi mai mari, si implicit si veniturile sunt mai mari. Chiar si marginile sunt mai mari, doar