In actionariatul Bitdefender a mai intrat un investitor fata de momentul 2007 cand un grup de sapte investitori romani si americani cumparasera un pachet de aproape 7% din actiunile companieiEste de asteptat ca in urmatorii trei ani fondul de investitii prezent in actionariat sa se gandeasca sa-si monetizeze investitia “In mod cert, valoarea Bitdefender a crescut fata de 2007”, cand compania fusese evaluata la 100 milioane de dolari in acea tranzactieBitdefender vs. A&D Pharma in ceea ce priveste succesul pe o bursa externa: “Nu ne facem nici o grija, A&D Pharma este o companie care actioneaza pe piata romaneasca. Noi suntem o companie globala”“In mod cert, valoarea Bitdefender a crescut fata de momentul acela”, a conchis Florin Talpes.Zona BRIC si social media sunt interesante nu prin prisma veniturilor pe care le-ar genera imediat, ci prin baza de utilizatori ce ar putea valorificata ulterior Pana in 2015, ar trebui sa se vada in rezultate “noul” Bitdefender
Florin Talpes, proprietarul Bitdefender, liderul pietei romanesti de solutii de securitate IT si unul dintre principalii jucatori la nivel global, spune ca acum cand mizeaza pe pietele BRIC (Brazilia, Rusia, India si China), piete cu o populatie cumulata de aproape 3 miliarde de locuitori, si pe retelele de social media, unul din segmentele cu o crestere exponentiala in ultimii ani, se uita la baza de utilizatori pe care si-o poate forma, sursa de crestere viitoare pentru businessul sau si nu neparat la veniturile pe care le poate obtine imediat de pe urma acestor piete.
Bitdefender este singurul producator de soft de securitate care ofera in prezent o solutie pentru reteaua Twitter, anterior compania lansand o versiune si pentru Facebook.
“Parteneriatul cu Twitter nu reprezinta nimic din venituri. In piata te gandesti la factorii de crestere, nu este vorba de veniturile de astazi, ci