Grupul Intact lanseaza oficial, joi, publicatia "The Industry", adresata pietei de media si publicitate si condusa la nivel editorial de Iulian Comanescu. Contactat de HotNews.ro, acesta a aratat ca revista de 68 de pagini va fi distribuita gratuit, pe canalele Intact, in 5.000 de exemplare. De ce o revista tiparita? Comanescu: "Fiindca am cautat o pozitionare cat mai sus si am incercat sa nu semanam cu nimic din canalele specializate de media, care in momentul de fata sunt mai mult pe internet."
Revista apare la doua luni dupa un numar pilot, de 36 de pagini, in care dosarul principal era dedicat "Epocii marilor talent show-uri". Dosarul principal al primului numar este dedicat grilelor de toamna ale posturilor TV - "Mega show-uri si deja vu-uri". Alte subiecte abordate: afacerea Ringier-Edipresse sau "Estimari corectate - Piata de publicitate in 2011: cat?"
Colaboratori pentru primul numar: Mihaela Calinoiu (Story), Florentina Ciuverca (Filmreporter.ro), Stewart Clarke (Television Business International), Chris Diazdul (Broadband TV News), Grig Davidovitz (RGB Media), publicistul Adrian Georgescu, Ada Roseti (Discovery Communications), Dorothea Ionescu-Vanau (Intact). Site-ul revistei, Theindustry.ro, va fi disponibil la scurt timp dupa lansarea variantei tiparite
Iulian Comanescu, pentru HotNews.ro:
"De ce am facut revista? Fiindca am cautat o pozitionare cat mai sus si am incercat sa nu semanam cu nimic din canalele specializate de media, care in momentul de fata sunt mai mult pe internet. E si o ambitie personala la mijloc, a mea, care am inventat segmentul asta al micro-site-urilor de comunicare prin 2006, cu Comanescu.HotNews.ro, care ulterior a devenit Comanescu.ro. Intr-un fel sau altul m-as fi repetat daca as fi inceput cu site-ul. Mediul numit revista e ceva aspectuos, luxos si asa mai departe. Cred ca e acea parte din