Începând cu 1 septembrie şi până la 1 decembrie anul acesta, poliţiştii piteşteni desfăşoară activităţi în vederea prelungirii valabilităţii permisului de armă, cât şi a atestatelor de colecţionar şi a atestatelor de instructor în poligonul de tragere.
Titularii permiselor de armă tip A, B, a atestatelor de colecţionar şi a atestatelor de instructor în poligonul de tragere care au fost emise în anul 2006 sunt aşteptaţi la sediul Inspectoratului de Poliţie Argeş, serviciul Arme, Explozivi şi Substanţe Periculoase pentru prelungirea valabilităţii documentului, marţea între orele 09.00 – 12.00 şi joia între orele 10.00 – 12.00 şi 14.00 – 16.00.
Trebuie să aveţi cu voi următoarele acte:
- permisele de armă în original şi copie şi armele înscrise în acestea;
- actul de identitate în original şi copie ;
- permisul de vânătoare în original şi copie ;
- cererea tip completată şi semnată, inclusiv pe verso;
- o fotografie color, dimensiune 4x5;
- adeverinţa care să ateste calitatea care a determinat acordarea autorizării pentru a deţine armă de aparare şi pază ( pentru persoanele care îndeplinesc o funcţie ce implică exerciţiul autorităţii publice);
- adeverinţă care să ateste calitatea de antrenor sau sportiv de tir categoria I pentru persoanele care deţin arme de tir scurte;
- atestatul de colecţionar în original şi copie, în cazul persoanelor care deţin arme de colecţie ;
- certificatul medical tip eliberat de o unitate sanitară specializată cu cel mult 6 luni înainte de depunerea cererii ( înregistrat la unitatea medicală);
- avizul psihologic eliberat cu cel mult 12 luni înainte de depunerea cererii, de către un psiholog autorizat în domeniul securităţii naţionale, atestat în condiţiile legii ;
- certificat de cazier judiciar, eliberat cu cel mult 6 luni înainte de depunerea cererii ; @N_