Când ai nevoie de patru cifre pentru a exprima caii-putere, este clar că ai o maşină foarte specială, notează Engadget.com. Mai ales dacă bolidul despre care vorbim este electric.
Acesta este cazul lui Concept One, prima maşină de la producătorul croat cvasi-necunoscut Rimac. Bolidul, ale cărui forme au fost trasate de designerul italian Adriano Mudri, are patru motoare electrice, care dezvoltă 1.088 de cai-putere. Din acest motiv, maşina a fost deja supranumită "Veyronul electric".
Dar, mai important, Rimac Concept One beneficiază de o tehnologie care permite împărţirea cuplului forţă pe fiecare dintre roţi, astfel încât maşina să se comporte cât mai bine în curbe.
Bolidul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde şi atinge o viteză maximă de 305 km/h. Autonomia garantată de baterie este surprinzătoare - 600 km.
Maşina a fost prezentată la Salonul Auto de la Frankfurt, dar se află, deocamdată, doar în stadiul de concept, fiind create doar 88 de bucăţi. Constructorul speră să o poată lansa pe piaţă anul viitor, dacă va beneficia de finanţare.
Când ai nevoie de patru cifre pentru a exprima caii-putere, este clar că ai o maşină foarte specială, notează Engadget.com. Mai ales dacă bolidul despre care vorbim este electric.
Acesta este cazul lui Concept One, prima maşină de la producătorul croat cvasi-necunoscut Rimac. Bolidul, ale cărui forme au fost trasate de designerul italian Adriano Mudri, are patru motoare electrice, care dezvoltă 1.088 de cai-putere. Din acest motiv, maşina a fost deja supranumită "Veyronul electric".
Dar, mai important, Rimac Concept One beneficiază de o tehnologie care permite împărţirea cuplului forţă pe fiecare dintre roţi, astfel încât maşina să se comporte cât mai bine în curbe.
Bolidul poate accelera de la 0 la 100 km/h în