Dacia va testa vânzarea de maşini pe internet, în Italia, începând de miercuri. Până acum, clienţii putea găsi informaţii pe site-ul companiei şi îşi puteau configura autovehiculul, dar nu puteau cumpăra direct prin intermediul internetului.
Clientul va plăti 500 de euro, va furniza informaţiile necesare pentru cartea de identitate a maşinii şi va alege dealerul de unde va ridica maşina şi va achita diferenţa. Dacia va testa programul pentru 6-12 luni în Italia, înainte de o posibilă extindere la alte ţări.
Costin Giurgea, redactor şef la revista Top Gear spune la RFI că prin aceasta strategie Dacia şi Renault vor, încă de pe acum, să se poziţioneze primii în acest trend al pieţei şi anume comerţul online, pentru a avea ulterior avantaje mai mari. Costin Giurgea, redactor şef Top Gear România, intervievat de Samuel Stan
Dacia va testa vânzarea de maşini pe internet, în Italia, începând de miercuri. Până acum, clienţii putea găsi informaţii pe site-ul companiei şi îşi puteau configura autovehiculul, dar nu puteau cumpăra direct prin intermediul internetului.
Clientul va plăti 500 de euro, va furniza informaţiile necesare pentru cartea de identitate a maşinii şi va alege dealerul de unde va ridica maşina şi va achita diferenţa. Dacia va testa programul pentru 6-12 luni în Italia, înainte de o posibilă extindere la alte ţări.
Costin Giurgea, redactor şef la revista Top Gear spune la RFI că prin aceasta strategie Dacia şi Renault vor, încă de pe acum, să se poziţioneze primii în acest trend al pieţei şi anume comerţul online, pentru a avea ulterior avantaje mai mari. Costin Giurgea, redactor şef Top Gear România, intervievat de Samuel Stan