Afacerile din retail ale omului de afaceri Dinu Patriciu auo noua structura, dupa ce au fost infiintate doua noi posturi in divizia de FMCG Retail. Vezi cine sunt cei mai noi manageri care vor avea grija de afacerile detinute de Mercadia, firma princare sunt operate magazinele Mic.ro si Macro.
Director de operatiuni si deputy CEO in cadrul diviziei vafi Vlad Seitan, fost sef de marketing internationalla OMV Refining&Marketing.
Noul head of category management and purchasing este AncaVlad, fost purchasing manager la Baumax. De asemenea, anterior Anca Vlad a fost si Buyer in cadrul Metro, dar sifood&non food purchasing manager la Selgros si Kaufland.
Cei doi vor face parte din board-ul diviziei, iardirector executiv va fi Richard Mansel,fost director general al MetroRomania, numit anterior de Patriciu si director general la Macro.
Compania cauta de asemenea si un director financiar pentru aceasta divizie, din care mai face parte si Roxana Baias in calitate de director de marketing.
Prin Mercadia, Patriciu detine brandurile Mic.ro, Macro, Minimax, Bet Cafe Arena, BioGood si restaurantele Heritage si Madame Pogany's din Bucuresti. Mercadia a investit pana acum in Romania 70 milioane de euro. In prezent exista 720 de magazine Mic.ro fixe, inca 110 unitati mobile si 58 de supermarket-uri Macro si Minimax.
Pana la sfarsitul lui 2012, oficialii companiei estimeaza ca vor exista 2.000 de magazine Mic.ro fixe, 750 mobile si 150 de unitati Macro si Minimax. Pana la sfarsitul lui 2012, investitiile companiile vor ajunge la 250 milioane euro, din care 100 de milioane de euro vor fi fonduri proprii, 100 de milioane de euro vor fi credite bancare si 50 milioane de euro vor fi credite de la furnizori.
Oficialii Mercadia spun ca se asteapta la o cifra de afaceri de 225 milioane euro in acest an pe segmentu