Bitdefender, un producător de soft de securitate IT controlat de românii Florin şi Măriuca Talpeş, ale cărui tehnologii au peste 400 mil. utilizatori la nivel mondial, a investit peste 1 mil. euro într-o nouă identitate de brand - un nou logo şi slogan, care va fi un element cheie în strategia companiei de a-şi extinde şi mai puternic prezenţa pe pieţele internaţionale.
"Am investit peste un milion de euro în procesul de rebranding, acesta fiind una dintre strategiile cruciale pentru Bitdefender în 2011", a spus Florin Talpeş, CEO-ul companei.
Noul logo al Bitdefender - o imagine stilizată a lupului dacic, şi noul slogan - Awake (treaz - în engleză), au fost lansate de companie la Bucureşti, în cadrul unui eveniment cu zeci de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti de la publicaţii din străinătate, precum USA Today şi New York Times (SUA), El Pais (Spania) sau Computer Bild (Germania). Pieţele externe aduc Bitdefender 95% din venituri.
Bitdefender, un producător de soft de securitate IT controlat de românii Florin şi Măriuca Talpeş, ale cărui tehnologii au peste 400 mil. utilizatori la nivel mondial, a investit peste 1 mil. euro într-o nouă identitate de brand - un nou logo şi slogan, care va fi un element cheie în strategia companiei de a-şi extinde şi mai puternic prezenţa pe pieţele internaţionale.
"Am investit peste un milion de euro în procesul de rebranding, acesta fiind una dintre strategiile cruciale pentru Bitdefender în 2011", a spus Florin Talpeş, CEO-ul companei.
Noul logo al Bitdefender - o imagine stilizată a lupului dacic, şi noul slogan - Awake (treaz - în engleză), au fost lansate de companie la Bucureşti, în cadrul unui eveniment cu zeci de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti de la publicaţii din străinătate, precum USA Today şi New York Times (SUA), El Pais (Spania) sau