Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a anunţat că în ultimele 3 luni a depăşit constant cota de piaţă de 11%, şi şi-a revizuit estimările pentru sfârşitul anului până la atingerea unei cote de 12%. "Flanco a introdus în ultimele 18 luni un model nou de business, într-o piaţă în care principala preocupare a jucătorilor a fost să opereze magazine cât mai mari. Flanco este singurul jucător din piaţă care are o creştere intensivă a vânzărilor nu doar faţă de anul 2010, dar chiar faţă de anul 2008, absorbind întreaga creştere a pieţei alături de eMAG şi luând constant cotă de piaţă de la retailerii care se bazează exclusiv pe operarea unor suprafeţe mari şi ineficiente", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco. Cel mai recent studiu Gfk arată că Flanco a avut în luna iulie o cotă de piaţă de 11,3%.
Aceasta reprezintă cea mai mare cotă de piaţă din ultimii 4 ani, în ciuda faptului că suprafaţa de vânzare este acum cu 35% mai mică decât în anul 2008, anul în care Flanco a înregistrat cele mai mari vânzări din întreaga istorie a companiei.
"Dimensiunea contează. Calitatea face însă diferenţa. (...) Am preferat să investim timp şi bani în creşterea experienţei de cumpărare oferită clienţilor, educând şi construind cea mai bună echipă din întreaga piaţă, iar rezultatele sunt deja vizibile. Nu ne mulţumim însă cu atât. Ne ţinem promisiunea de a deveni liderul incontestabil al acestei pieţe", a mai declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.
Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a anunţat că în ultimele 3 luni a depăşit constant cota de piaţă de 11%, şi şi-a revizuit estimările pentru sfârşitul anului până la atingerea une