Magazinele Mic.ro au ramas in ultimele saptamani fara marfa. Golirea stocurilor a fost o actiune voita din partea managementului retelei, care a preferat sa incetineasca activitatea pe perioada verii pentru ca sefii de unitati si vanzatorii sa poata participa la un program de training special, au anuntat reprezentantii companiei Mercadia Holland, care opereaza retelele Mic.ro si Macro.
"La un moment dat a trebuit sa incercam sa ne restructuram activitatea din mers si de aceea magazinele s-au golit in ultimele saptamani. Era necesar sa venim din urma cu training-ul, logistica si sistemul IT, pentru a tine pasul cu ritmul de dezvoltare. Am ales perioada de vara pentru a avea un impact cat mai mic", a declarat Dinu Patriciu, care a precizat ca trainingul nu este gratuit.
Potrivit omului de afaceri, circa 1.200 de sefi de magazine si vanzatori au intrat lunar in programul de training care se axeaza pe relatia cu clientii.
Procesul de aprovizionare a magazinelor Mic.ro va reveni la ritmul normal din luna octombrie, iar programul de training va continua pe masura ce se va extinde reteaua.
In prezent, exista 720 de magazine Mic.ro fixe si 110 unitati mobile. Pana la sfarsitul anului 2012, reprezentantii Mercadia estimeaza extinderea retelei la 2.000 de magazine fixe si 750 de unitati mobile.
Prin Mercadia, Patriciu detine brandurile Mic.ro, Macro, Minimax, Bet Cafe Arena, BioGood si restaurantele Heritage si Madame Pogany's din Bucuresti.
Citeste si "Ostasii lui Patriciu. Vezi cei mai noi manageri din afacerea de retail". Magazinele Mic.ro au ramas in ultimele saptamani fara marfa. Golirea stocurilor a fost o actiune voita din partea managementului retelei, care a preferat sa incetineasca activitatea pe perioada verii pentru ca sefii de unitati si vanzatorii sa poata participa la un program de training speci