La iniţiativa Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, reprezentanţi ai celor mai importanţi tour-operatori germani, companii germane de transport aerian şi hotelieri români s-au reunit pentru prima dată în România, în perioada 12- 13 septembrie a.c., pentru a găsi soluţii comune în scopul creşterii atractivităţii turistice a ţării noastre pentru turiştii germani. Cu această ocazie s-au discutat variante de diversificare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite de hotelierii români, principalele trenduri pe piaţa germană, dar şi specificităţile turistului german, aspecte care pot influenţa creşterea numărului turiştilor germani care aleg România ca destinaţie de vacanţă.
Companiile germane care au participat la întâlnirea cu reprezentanţii industriei turistice româneşi sunt: Dertour, Neckermann, TUI, ITS, FTI, Sonnenklar TV, Berge und Meer, Dr. Tigges, Messerschmidt Reisen, Danubius, Nova Travel, Karpaten şi transportatorii aerieni Air Berlin şi Condor.
Germania este o piaţă-ţintă pentru turismul românesc, de aceea, în perioada următoare, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va intensifica acţiunile de promovare în această ţară. Reprezentanţii MDRT au discutat cu tour-operatorii germani cele mai potrivite modalităţi de prezentare a ofertelor turistice din România şi despre cele mai atractive produse turistice pentru piaţa germană.
La iniţiativa Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, reprezentanţi ai celor mai importanţi tour-operatori germani, companii germane de transport aerian şi hotelieri români s-au reunit pentru prima dată în România, în perioada 12- 13 septembrie a.c., pentru a găsi soluţii comune în scopul creşterii atractivităţii turistice a ţării noastre pentru turiştii germani. Cu această ocazie s-au discutat variante de diversificare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite de hotelierii români, principalele