Ministerul Transporturilor are la dispoziţie 25,3 de miliarde de lei, bani de la buget, ca să încheie lista investiţiilor demarate în 2009. Acestea vor fi finalizate în anul 2013. CNADNR a primit 24,5 miliarde de lei, restul banilor, puţin peste un miliard de lei, mergând înspre CFR sau sectorul naval.
48 de milioane de lei, bani de la buget, se vor duce pe reparaţiile capitale a patru drumuri naţionale. Mai departe va fi modernizat DN 73, care va avea patru benzi de circulaţie. Se mai dau bani pentru două pasaje peste varianta de ocolire Arad, iar alte două poduri vor fi reparate. Autostrada Transilvania este şi ea trecută pe lista investiţiilor în curs pe 2011. În acest moment, CNADNR trebuie să plătească în jur de 50 de milioane de euro, parte a datoriei pe care statul o are către Bechtel. Condiţia renegocierii contractului a fost plata datoriilor Companiei. De cealaltă parte, Bechtel trebuie să construiască Suplacu de Barcău – Borş în standardele de preţ existente în România. Nu de alta, dar pentru cei 52 de kilometri dintre Câmpia Turzii şi Gilău s-a ajuns la un preţ de 27 de milioane de euro pe kilometru. De altfel, o dată cu renegocierea contractului Bechtel, Ministerul Transporturilor a putut folosi banii blocaţi în Autostrada Transilvania pentru contractarea celor opt loturi de autostrăzi Nădlac – Sibiu.
Centura ocolitoare Cluj Est a primit 146 milioane de euro. La varianta ocolitoare a Clujului se lucrează din 2006. În 2008, studiu de fezabilitate a fost refăcut. De atunci însă s-au schimbat proiectele tehnice şi chiar traseul, iar centura a scos de trei ori mai mulţi bani decât proiectul iniţial. Pentru o parte din lucrările la varianta ocolitoare a municipiului Oradea, statul a bugetat pentru 2011 în jur de 48 milioane de euro, centura Iaşi Sud a primit şi ea 170 de milioane de euro pentru continuarea lucrărilor. De altfel,