Pro Tv si Antena 1 dau startul bataliei pentru audienta in aceasta toamna, cu doua formate asemanatoare de emisiuni, ambele importate si ale caror pregatiri au durat luni intregi. Cu o promovare intensa, dar cu ziua premierei tinuta la secret pana de curand, reprezentantii Antena 1 mizeaza pe atragerea unui public record, difuzand emisiunea sambata, de la ora 20.20, dupa o reteta consacrata, in timp ce ProTv schimba obisnuintele de consum pentru astfel de emisiuni, alegand ziua de marti, de la 20.30.
Despre audienta pe care fiecare dintre televiziuni spera sa o doboare, o investitie costisitoare facuta in timp ce incasarile din publicitate sunt in declin, dar si despre bugetele de marketing si ce aduc nou si diferit cele doua formate, DailyBusiness.ro a realizat un interviu in oglinda cu reprezentantii celor doua posturi.
Astfel, Bogdan Stratula, channel manager Antena 1, si Maria Apostol, PR and corporate affairs director, s-au duelat in raspunsurile date intrebarilor noastre.
DailyBusiness.ro: Cat de mare este investitia in acest proiect?
Bogdan Straulea, X Factor: Este cea mai mare productie din aceasta toamna din punct de vedere al investitiei, indiferent ca vorbim din punct de vedere financiar, logistic, etc.
Maria Apostol, Vocea Romaniei: Vocea Romaniei beneficiaza de production value si team value, antrenori si consilieri, direct proportionale cu importanta pe care o acordam acestui show, care va fi difuzat pe un platou spectaculos, special amenajat pentru acest format, un decor la care s-au folosit in total 2 kilometri de leduri. Scena de sticla, luminata din interior, este prima de acest gen din Romania. In faza etapelor inregistrate, 500 de oameni vor lua parte la filmari, urmand ca la etapele live publicul sa numere 800 de oameni.
DailyBusiness Video: Vocea Romaniei
DB: De ce a ales trustul p