Producătorul român de soluţii de securitate a datelor Bitdefender, cu peste 500 de angajaţi în ţară şi în străinătate, a dezvoltat soluţii de securitate informatică pentru reţelele sociale Twitter şi Facebook, acestea fiind principalele motoare de creştere a businessului în 2012.
"Suntem foarte puternici în social media, am fost cei mai rapizi pe Twitter - suntem singurii furnizori de soluţii de securitate pe această reţea de socializare - şi avem aplicaţii şi pentru Facebook. În plus, anul viitor vom scoate o aplicaţie pentru BlackBerry, însă în prezent piaţa care creşte masiv este cea a aplicaţiilor pentru sistemul de operare Google Android", a spus Florin Talpeş, 55 de ani, acţionar majoritar şi CEO al Bitdefender.
Compania va organiza în următoarea perioadă o serie de evenimente la nivel internaţional pentru lansarea de noi produse.
"Atunci când nu mai sunt bani pe o piaţă, apar mult mai multe modalităţi de a fura. Mentalitatea hackerilor sau a spamerilor este cea a hoţilor de buzunar, care se duc în cele mai aglomerate locuri. În mediul online aceste locuri aglomerate sunt Facebook şi Twitter, unde mulţi sunt neatenţi. Deja avem integrate în produsele pe care le vom lansa în 2012 pentru segmentul consumer un modul care îi protejează pe cei care folosesc Facebook, prin care link-urile primite de utilizator prin această reţea de socializare sunt scanate", a spus Răzvan Vâlceanu, general manager al Bitdefender pentru România şi Republica Moldova.
Reprezentanţii Bitdefender nu oferă date exacte privind numărul de angajaţi, cifra de afaceri, profitul sau nivelul salariului mediu din companie. Bitdefender a avut anul trecut afaceri de 29 mil. euro, în creştre cu 17% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Veniturile Bitdefender sunt însă mult mai mari, în condiţiile în care doar 5% din cifra de afaceri ar fi