Serviciul de internet banking al BCR va putea fi accesat din luna octombrie de pe orice telefon mobil cu acces la internet. Serviciul se află în prezent într-o fază pilot, fiind testat de 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking.
"Băncile extind posibilităţile de a face banking la bancomat, prin internet sau prin telefon, iar clienţii au devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu aceste canale alternative", a declarat Bogdan Marin, director executiv canale retail în cadrul BCR.
Noua platformă a fost securizată şi adaptată special pentru accesul de pe telefonul mobil. Serviciul de internet banking este utilizat preponderent pentru plata facturilor la utilităţi, a facturilor de telefonie mobilă şi a ratei la cardul de credit, potrivit datelor BCR.
Serviciul de internet banking al BCR va putea fi accesat din luna octombrie de pe orice telefon mobil cu acces la internet. Serviciul se află în prezent într-o fază pilot, fiind testat de 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking.
"Băncile extind posibilităţile de a face banking la bancomat, prin internet sau prin telefon, iar clienţii au devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu aceste canale alternative", a declarat Bogdan Marin, director executiv canale retail în cadrul BCR.
Noua platformă a fost securizată şi adaptată special pentru accesul de pe telefonul mobil. Serviciul de internet banking este utilizat preponderent pentru plata facturilor la utilităţi, a facturilor de telefonie mobilă şi a ratei la cardul de credit, potrivit datelor BCR.