Stephen Norman: Introducerea de noi culori este o decizie importantă, cu impact asupra operaţiunilor comerciale
“Facem tot ce putem pentru a creşte pe piaţa europeană, însă de diminuarea preţurilor nu se pune problema”
Mulţi constructori au lansat maşini care sunt vândute cu discounturi mari, afectând vânzările Dacia
Creşterea concurenţei pe segmentul de maşini cu preţuri mici a determinat scăderea vânzărilor Dacia în Europa, iar grupul face tot ce poate pentru a susţine vânzările, consideră directorul de marketing al companiei, Stephen Norman.
"Sunt mulţi constructori care au lansat pe piaţa europeană maşini care sunt vândute cu discounturi foarte importante, în contextul crizei economice, ceea ce a făcut ca Dacia să se trezească în faţa unor mari competitori", a declarat el, ieri, la salonul auto de la Frankfurt, potrivit Mediafax.
"Dacă reducem preţul, diminuăm valoarea brandului"
Totuşi, Stephen Norman spune că nu se ia în calcul scăderea preţurilor, pentru a putea susţine avansul pe piaţa europeană."Facem tot ce putem pentru a creşte pe piaţa europeană, însă de diminuarea preţurilor nu se pune problema. Dacă reducem preţul maşinilor Dacia, automat diminuăm valoarea brandului", a precizat directorul de marketing al companiei.
El a mai afirmat că grupul Renault va introduce, începând cu anul viitor, noi culori în gama destinată automobilelor Dacia, luând în calcul nuanţe "mai vii".
"Luăm în calcul culorile vii"
"Vrem să introducem noi culori pentru modele Dacia, iar primele unităţi cu noile înfăţişări am putea să le vedem în preajma salonului auto de la Paris (29 septembrie-14 octombrie 2012).
Intră în discuţie toate culorile care lipsesc în prezent automobilelor Dacia, luăm în calcul culorile vii", a arătat reprezentantul Renault.
"Introducerea de noi culori este un