Florin Talpeş, 55 de ani, CEO şi proprietar al producătorului de soluţii de securitate a datelor Bitdefender
"În septembrie 2008 am primit un e-mail de la unul dintre fondurile de investiţii cu care discutam, din Sillicon Valley, în care mi s-a spus: Primul lucru pe care trebuie să-l faceţi este să puneţi mâna pe bani şi să-i gestionaţi cât se poate de bine, pentru că cel mai important este să supravieţuiţi. Timp de 6- 12 luni, cuvântul de ordine a fost supravieţuirea, nici nu se punea problema de noi investiţii. (...) În 2011 am decis să investim peste un milion de euro în rebranding, aceasta fiind una dintre strategiile cruciale pentru companie. Tehnologiile lansate în urmă cu 10 ani pe piaţă sunt folosite în prezent de 400 de milioane de utilizatori la nivel global, adică de 20 de ori cât populaţia României."
Dragoş Pavăl, 44 de ani, acţionar al Dedeman Bacău, cel mai mare retailer român cu afaceri de aproape 370 mil. euro în 2010
"Suntem în grafic cu ce ne-am bugetat şi fără niciun dubiu ne vom îndeplini obiectivele. La jumătatea lunii octombrie vom deschide magazinul din Alba-Iulia, iar în noiembrie vom finaliza o investiţie de 10 milioane de euro la Tulcea, unde vom deschide un magazin de 10.500 de metri pătraţi. Clădirea este ridicată, suntem într-o zonă bună, la ieşirea spre Galaţi, într-un oraş în care este un singur magazin mai mare, şi anume un Kaufland."
George Copos, 58 de ani, proprietarul grupului Ana Holding - cu activităţi în turism, panificaţie şi industrie
"În loc să stăm să ne uităm la ştirile negative de la televizor sau să citim tabloidele mai bine muncim. Eu asta am făcut în criză, am muncit ca să construiesc ceva, am dezvoltat proiecte chiar când piaţa era în cădere. Am investit cele 25 de milioane de euro în modernizarea hotelurilor, când costurile erau la jumătate. Chiar dacă veştile de pe piaţă continuă