Primarii din mai multe comune doljene, dar şi şefii de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă şi Protecţia Consumatorului i-au luat la întrebări pe reprezentanţii din judeţ ai CEZ România
La întrunirea de ieri din cadrul Colegiului Prefectural, subiectul care a încins spiritele a fost cel legat de activitatea societăţii care distribuie energia electrică în judeţ. Mai multe primării din Dolj s-au declarat nemulţumite de modul cîn care lucrează cei de la CEZ şi de faptul că investiţiile se lasă aşteptate, în timp ce debranşările sunt la ordinea zilei. În sală au fost prezenţi şi reprezentanţi de la CEZ Vânzare, CEZ Distribuţie şi de la call center-ul companiei, veniţi „să întâmpine toate problemele pe care le aveţi în localităţi“, însă ei au fost trataţi cu ostilitate. „Noi suntem aici ca să luăm act de probleme stringente şi vă asigurăm de toată deschiderea noastră, cum a fost mereu în Dolj“, le-a transmis primarilor Iulia Borşan, manager PR Marketing CEZ România. Nu a avut însă timp să spună mai mult, pentru că imediat au început reproşurile.
Primul care a luat cuvântul a fost Gheorghe Marinescu, directorul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Dolj. Susţinând că vorbeşte în numele majorităţii primarilor, acesta a ridicat problema deconectărilor făcute „în forţă şi chiar la oameni care au plătit“. „Ar trebui un program prin care să fie înlesnită comunicarea conectărilor şi deconectărilor de la reţea a rău-platnicilor, aşa cum îi numiţi dumneavoastră, făcute după o înştiinţare care de multe ori nici nu ajunge la destinatar. Aţi contractat o firmă privată ai cărei angajaţi intră cu forţa la contoare şi taie curentul, chiar şi la unii oameni care au plătit“, a spus Marinescu. „Ba au venit şi cu mascaţii în curtea oamenilor!“, a tunat un primar din sală. „La ţară sunt oameni bătrâni, singuri, care poate nici nu ştiu să citească bi