Nu se poate să nu ne lovim de staţiile de taxare de la intrarea în staţiunea Mamaia
De-a lungul vremii, controversata taxă de barieră impusă de administraţia Radu Mazăre a făcut multe valuri. Nimeni nu-şi mai aminteşte cine a făcut gheretele din care ieşea o mână „hulpavă" care taxa turiştii, însă toată lumea ştie că, de-a lungul timpului, ideea lui Mazăre a fost hulită de mai toată lumea. Asta ca să nu mai spunem de cozile formate la intrarea în staţiunea Mamaia, prin toate cele trei capete ale ei. În anul de graţie 2011, taxa a fost abolită. Fericirea a cuprins portofelele celor care nu aveau numere de înmatriculate care să înceapă cu CT.
La începutul acestui sezon, primarul Radu Mazăre spunea că măsura a fost luată deoarece Primăria nu mai are suficienţi angajaţi pentru a se ocupa de bariere şi pentru că dacă ar fi fost angajată o firmă să colecteze taxa de acces în staţiune, atunci aceasta ar fi luat trei sferturi din suma încasată. „Având în vedere că nu mai putem colecta această taxă cu angajaţii Primăriei pentru că am fost obligaţi să-i dăm afară, aşa cum bine ştiţi, din cauza restructurărilor promovate de domnul Boc, nu puteam să colectăm această taxă decât cu o firmă din exterior. Ori, având în vedere că nu am mai majorat această taxă de patru ani şi nici nu aveam de gând să o majorăm, costurile colectării acestei taxe erau aproximativ trei sferturi din valoarea ei, ca atare nu se mai justifică. Astfel, fie creşteam preţul, fie o scoteam de tot, şi am apreciat că în condiţiile în care oricum Boc ia pielea de pe toţi, în condiţiile în care oricum turismul merge prost, e mai bine să o scoatem până când şi-o mai reveni ţărişoara asta", spunea, la acea vreme, Radu Mazăre.
El a precizat că banii colectaţi de Primărie din taxa de barieră erau folosiţi pentru organizarea de evenimente în staţiunea Mamaia.
Cu o istorie zbuciumată, taxa de bar