Staţiile şi trecerile de pietoni de pe Caracal vor suferi modificări, iar strada Bariera Vâlcii
se va mări cu încă o bandă, pe direcţia către ieşirea din oraş
Primăria Craiova a depus luni, la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, cererea de finanţare pentru proiectul de reabilitare a străzilor Râului (pe o lungime de 5.130 m), Caracal (pe 3.127 m) şi Bariera Vâlcii (pe 2.480 m). Proiectul vine cu modificări importante la nivelul celor trei străzi vizate.
Contractul de finanţare ar putea fi semnat în această toamnă, iar lucrările propriu-zise ar urma să înceapă din primăvara anului 2012.
Râului rămâne ciuntită
Nu mai este o noutate faptul că strada Râului va avea piste de biciclete, care vor trece inclusiv prin faţa palatelor cu turnuleţe din zona actualului târg de vechituri. Piste de biciclete se vor face însă şi pe strada Caracal, dar nu pe mijlocul ei, ci pe laterale, între trotuar şi carosabil.
Şoferii care speră să circule pe o stradă a Râului care să aibă patru benzi pe toată lungimea ei, de la intersecţia cu strada Brestei şi până la Peco Romaneşti, vor avea o surpriză neplăcută: deşi va fi reabilitată, strada îşi va păstra actuala formă, cu patru benzi până la podul Popoveni, iar de acolo va rămâne îngustată, cu doar două benzi (câte una pe fiecare sens) până la intersecţia cu bulevardul Nicolae Romanescu.
Extinderea cu încă două benzi n-a fost posibilă pentru că zona de dincolo de canalul colector aparţine comunei Podari, cu care municipalitatea n-a reuşit să ajungă la o înţelegere privind terenul.
Staţii după zebră,
pe Caracal
Strada Caracal va suferi modificări importante în ceea ce priveşte locaţia staţiilor de autobuz. „Atât staţiile de autobuz, cât şi cele de taxi de pe Caracal vor fi prevăzute cu alveole. Astfel de alveole vor fi făcute inclusiv pe partea