Compania de media oferă, de astăzi, "The Industry", o revistă dedicată industriei de media şi publicitate. Publicaţia, tipărită în 5.000 de exemplare, va fi distribuită în grupurile de media, la marii advertiseri, agenţii de publicitate şi PR.
Ce spune Iulian Comanescu, coordonatorul proiectului:
"Piaţa media e într-o schimbare radicală în aceşti ani, dar putem spune că 2010 e anul în care putem îndrăzni să formulăm aşteptări, idei, prognoze despre modul cum vor arăta lucrurile peste câţiva ani. Impulsul de a ne apleca asupra tuturor acestor probleme a venit de la Intact, iar el s-a potrivit foarte bine cu curiozitatea mea analitică faţă de fenomen sau fenomene. «The Industry» îşi doreşte să fie un instrument de lucru pentru oamenii din comunicare, să propună scări de valori, poveşti exemplare, analize şi trend spotting despre toate schimbările substanţiale prin care trecem în aceşti ani."
Comanescu a mai precizat că în viitorul apropiat, va fi lansată o variantă online a revistei, dar şi alte declinări ale brandului, de la iPad la evenimente.
Subiecte abordate
Grilele toamnei: megashow-uri şi déjà vu-uri
Tranzacţia Ringier-Edipresse: dedesubturile afacerii
Scandalul telefoanelor interceptate
Televiziunea ca joacă: De ce e Top Gear Top Gear?
Estimări corectate: cât va fi piaţa de publicitate în 2011?