Ponta neagă că are maşina de la Umbrărescu, dar i-a purtat însemnele la Raliul Muscelului. La antrenament, pe aripa maşinii scrie Tehnostrade, firma regelui asfaltului. În cursă, autocolantul a fost scos.
Victor Ponta a declarat ieri, în direct, la matinalul de la Kiss FM, că "Evenimentul Zilei" a minţit atunci când a scris că una dintre maşinile folosite de acesta în cursele de raliuri a fost obţinută cu sprijinul unui sponsor generos, Dorinel Umbrărescu, unul dintre regii asfaltului.
"Nu am maşina de curse de la Umbrărescu, bineînţeles că nu. Nu mi-am permis un Alfa Romeo serios şi-atunci ce să fac, merg cu Mitsubishi!“, a declarat Ponta, în intervenţia făcută în direct.
Afirmaţia liderului USL nu corespunde adevărului astfel că ne permitem să-i împrospătăm memoria sau, poate, să-i completăm detaliile care-i lipsesc.
Firma - paravan
În perioada 2008–2010, în calitate de persoane fizice, Victor Ponta şi Keleti Edwin au participat la cursele de raliu desfăşurate în ţară (Campionatul Naţional de Raliuri) şi în străinătate, la Raliul Cataluniei. Pentru a-şi putea asigura finanţarea participării la aceste curse (maşini, echipamente, taxe, cheltuieli de transport şi cazare, reparaţii), dar şi pentru a disimula sumele de bani şi bunuri primite, cu titlu gratuit, de la diverse societăţi comerciale, colegul lui Ponta a înfiinţat SC Automedia SRL, unde el (Keleti) figura ca unic acţionar.
Iniţial, maşina de curse, un Renault Clio Sport, trebuia cumpărată de către firma lui Keleti, partenerul lui Ponta. Astfel, la data de 27 mai 2009, SC Mach 1 Sportech SRL (al cărei acţionar este un alt pilot de curse, George Grigorescu) a emis o factură proforma către Keleti Edwin, prin care îi vindea acestuia un Renault model Clio R3, varianta Evo Maxi 2009, în valoare de 115.322,9 euro.
Sponsorul Umbrăr