Societatea OUT Media SRL a câştigat un contract de publicitate de la Ministerul Sănătaţii Publice în valoare de 2 milioane de lei fără TVA, potrivit anunţului de atribuire postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Dintre cele cinci oferte înregistrate de Ministerul Sănătăţii Publice a fost aleasă oferta celor de la OUT Media SRL, cu sediul în localitatea Târgovişte, judeţul Dâmboviţa.
Toate bune şi frumoase, numai că această firmă nu are niciun angajat, potrivit celor mai recente date transmise către site-ul Ministerului Finanţelor.
Firma a fost înfiinţată în 2007 şi a mers numai pe pierdere, mai puţin anul trecut, când a realizat un profit de peste 3.600 de lei. OUt Media urmează să realizeze pentru Ministerul Sănătăţii Publice "servicii de publicitate, evenimente şi informare rezultate proiect".
Contractul nu poate fi subcontractat iar finanţarea este asigurată din fonduri europene prin POSDRU, axa prioritară 3, "Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderiilor", domeniu major de intervenţie 3.2, "Formare profesională şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii".
Societatea OUT Media SRL a câştigat un contract de publicitate de la Ministerul Sănătaţii Publice în valoare de 2 milioane de lei fără TVA, potrivit anunţului de atribuire postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Dintre cele cinci oferte înregistrate de Ministerul Sănătăţii Publice a fost aleasă oferta celor de la OUT Media SRL, cu sediul în localitatea Târgovişte, judeţul Dâmboviţa.
Toate bune şi frumoase, numai că această firmă nu are niciun angajat, potrivit celor mai recente date transmise către site-ul Ministerului Finanţelor.
Firma a fost înfiinţată în 2007 şi a mers numai pe pierdere, mai puţin anul trecut, când a realizat un profit de peste 3.600