Noua generatie DaciaLogan va fi prezentata in toamna anului viitor la salonul auto e la Paris, afirma Laurens van den Acker, designer sef al Renault. Noul Logan va avea o parte frontala care inspira mai multa putere si aspectul general al masinii va fi unul mult mai modern, nu strict utilitarist.
“Vom pastra atuurile marcii: pretul acceptabil, robustetea masinilor, spatiul, iar ideea principala pentru noi este ca Logan trebuie sa mentina aceste valori dar sa-i aiba o perceptie de calitate si imagine de masina mai moderna, mai sofisticata.”, a declarat designerul sef al Renault, intr-un interviu pentru 0-100.ro
Francezii de la Renault vor sa dea lovitura cu o masina "mai germana, mai nordica, onesta ca un Volkswagen" si ieftina ca "legendarul" Logan, prima ''masina globala'' a producatorului de la Mioveni.
Loganul este deja imbatranit, cel putin pentru standardele occidentale. Din 2004 si pana in prezent, inginerii de la Dacia au incercat sa il cosmetizeze, insa, pe ansamblu, masina a depasit cu mult ''varsta morala''. Daca n-ar fi fost Programele Rabla, productia ar fi scazut dramatic.
Francezii de la Dacia stiau de asta inca de acum 4 ani, cand au inceput sa deseneze primele schite ale noului Logan. Au lasat-o mai moale, pentru ca, in mod paradoxal, criza a ajutat Loganul. Pretul masinii vanduta prin programele de innoire a parcului auto a fost imbatabil, iar vanzarile au depasit 1,3 milioane de exemplare, un nivel peste cele mai optimiste asteptari.
Puse cap la cap, informatiile, fotografiile, declaratiile pe surse contureaza imaginea unui nou model superior din toate punctele de vedere proiectului X90 (Logan).
"Vrem ca Renault sa fie mai latin, Dacia mai nordica, mai germanica", a afirmat, anterior, van den Acker, conform site-ului 0-100.ro.
"Renault senzual, Dacia robusta, Renault mai