Retailerul suedez Hennes&Mauritz (H&M), cu afaceri de 14 mld. euro la nivel global, a inaugurat ieri cel de-al şaptelea magazin de pe piaţa locală, în cadrul centrului comercial Iulius Mall Cluj. Suedezii au atras peste 500 de clienţi şi la această deschidere, după ce la inaugurările din Bucureşti şi Braşov s-au format cozi imense, cu câteva ore înainte de deschiderea magazinelor.
Preţurile produselor din cea mai recentă colecţie a H&M variază între 39,90 de lei pentru puloverele pentru femei şi 89,90 de lei pentru rochiile tricotate, sau 39,90 de lei pentru cămăşile bărbăteşti şi 159 de lei pentru jachete. Tot ieri a fost deschis şi magazinul H&M din Iulius Mall Timişoara (Iulian Dascălu), astfel că reţeaua de magazine a suedezilor numără în prezent opt unităţi în România.
Până în prezent, suedezii au deschis magazine în Bucureşti (Cotroceni Park, Unirea, Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall Vitan şi Plaza România), în Unirea Braşov, iar astăzi în Iulius Mall Cluj şi Timişoara. Suedezii de la H&M vor să ajungă la 14 unităţi în primăvara anului viitor.
Retailerul suedez Hennes&Mauritz (H&M), cu afaceri de 14 mld. euro la nivel global, a inaugurat ieri cel de-al şaptelea magazin de pe piaţa locală, în cadrul centrului comercial Iulius Mall Cluj. Suedezii au atras peste 500 de clienţi şi la această deschidere, după ce la inaugurările din Bucureşti şi Braşov s-au format cozi imense, cu câteva ore înainte de deschiderea magazinelor.
Preţurile produselor din cea mai recentă colecţie a H&M variază între 39,90 de lei pentru puloverele pentru femei şi 89,90 de lei pentru rochiile tricotate, sau 39,90 de lei pentru cămăşile bărbăteşti şi 159 de lei pentru jachete. Tot ieri a fost deschis şi magazinul H&M din Iulius Mall Timişoara (Iulian Dascălu), astfel că reţeaua de magazine a suedezilor numără în prezent opt unităţi în România.
Până în prezen