Un studiu făcut de cercetătorii de piaţă de la SPA Future Thinking arată că unul din cinci bărbaţi nu a folosit niciodată deodorant, scrie Daily Mail. De asemenea, tot unul din cinci bărbaţi admite că nu foloseşte şampon, iar trei din zece spun că nu se spală cu gel de duş.
Studiul făcut pe un eşantion de 1.000 de bărbaţi sugerează însă că îngrijirea personală este extrem de importantă pentru majoritatea bărbaţilor. Conform cercetării, aceştia nu se îngrijesc ca să atragă femeile, ci pentru că îi face să se simtă bine şi siguri pe ei.
Bărbaţii tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani cheltuiesc de două ori mai mult pe produse de îngrijire decât taţii lor. În urmă cu 30 de ani societatea privea cu suspiciune un bărbat care folosea loţiuni, creme de mâini, balsam de păr sau alte produse considerate pentru femei.
Conform studiului, 79% dintre bărbaţi folosesc şampon şi deodorant, 71% gel de duş, 62% - aftershave şi apă de colonie. 54% spun că preferă săpunul în locul gelului de duş, iar 17% spun că nu folosesc loţiuni pentru protecţie solară.
"Studiul nostru arată că metrosexualul s-a maturizat, lucru vizibil în faptul că firme precum L'Oreal folosesc oameni ca Hugh Laurie (protagonistul serialului "Dr. House") să le facă reclamă la produse. Am depăşit era metrosexualului, acum produsele de îngrijire corporală sunt folosite pentru că au devenit o necesitate pentru propria imagine", spune Will Ullstein, directorul firmei de cercetare.
Un studiu făcut de cercetătorii de piaţă de la SPA Future Thinking arată că unul din cinci bărbaţi nu a folosit niciodată deodorant, scrie Daily Mail. De asemenea, tot unul din cinci bărbaţi admite că nu foloseşte şampon, iar trei din zece spun că nu se spală cu gel de duş.
Studiul făcut pe un eşantion de 1.000 de bărbaţi sugerează însă că îngrijirea personală este extrem de importantă pentru majori