Pornita in 2003, cu un capital de 10.000 de lei investiti intr-un mic centru medical cu laborator, afacerea Medas a crescut de la an la an, odata cu dezvoltarea exploziva a pietei de servicii medicale private. Compania tinteste acum afaceri de 28 de milioane de lei cu un lant format din sase centre medicale si un spital care va fi deschis pana la finele anului.
Amplasata in Piata Victoriei, unitatea medicala va avea ca specializare chirurgia urogenitala si se va intinde pe cinci etaje. Lucrarile de constructie sunt intr-o faza avansata, iar investitia este estimata la 3-4 milioane de euro, cu tot cu dotari.
“Spitalul, ale carui lucrari de constructie sunt intr-o faza avansata, va avea cinci etaje, sectie de ATI (anestezie-terapie intensiva) si trei sali de operatie prin care vom putea oferi tratamente chirurgicale cu profil urologic, dar si estetic si reparator, inclusiv pentru sfera urogenitala”, spune Simona Ateia(foto), director general al lantului de clinici, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Obiectivul Medas pentru 2011 este un avans de 20% al cifrei de afaceri, pana la circa 28 de milioane de lei, ca urmare a investitiilor facute in expansiune si aparatura, precum si a cresterii directe a business-ului, dupa cum explica Ateia. Bugetul pentru investitiile de anul acesta, exceptandu-le pe cele destinate spitalului, se cifreaza la jumatate de milion de euro.
Anul viitor, spune directorul general, strategia se va axa pe dezvoltarea personalului si cresterea unei mase critice de pacienti.
“In mod clar, piata serviciilor medicale se va indrepta spre segmentul privat. Este doar o chestiune de timp – estimez maximum 10 ani – pana cand se vor intampla doua lucruri importante: acoperirea teritoriala a serviciilor medicale private va ajunge la acelasi nivel cu cea de stat si cresterea numarului de pacienti in sistemul privat va r